onsdag den 15. september 2010

Og Vinderen er......

                                             74 lodder blev det til i alt, klippet, skrevet og foldet sammen...
Alle 74 lodder lagt i en skål...
Med et viskestykke over....Og op fra mørket hev jeg aftenens vinder...
Af denne lilla sag....
 (indeholdet bliver først afsløret når vinderen har modtaget sin hemmelige pakke)
Og den heldige vinder blev.....
Miss Muffin, tillykke med sejren :-)
Send mig din adresse, så skal jeg hurtigst muligt få sendt  pakken til dig :-)

7 kommentarer:

  1. ÆV...! Men så har jeg vel held i kærlighed.
    Tillykke med sejren til Miss Muffin

    SvarSlet
  2. Øv øv, men tillykke til Miss Muffin - Glæder mig til at se hvad hun pakker ud :)

    SvarSlet
  3. Øv altså. Jeg så lige M´et og troede, at det var mig.

    But never mind. Tillykke Miss Muffin. Håber, at du kan li´ ost :)

    SvarSlet
  4. Stort til lykke til MM - glæder mig til at se hvad pakken gemte :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke Miss Muffin - glæder mig til at se hvad du har vundet :o)

    SvarSlet