torsdag den 16. september 2010

Så kan de godt komme...

Startede dagen med 9 huller på golfbanen, dejligt igen at kunne spille efter mit "dårlige" ben.
Resten af dagen er gået med at handle ind og nusse rundt og lave mad til i aften, hvor vores søde venner kommer på besøg, jeg glæder mig :-)
Bordet er dækket, forretten er næsten parat, hovedretten er så godt som færdig, det sidste kan først gøres i sidste minut, og desserten er som den skal være, så nu skal jeg lige i bad og sådan, så er jeg også klar.
Ser frem til en meget hyggelig aften i dejligt selskab.
Lige som i morgen, hvor jeg skal med toget,  ned for at besøge min dejlige veninde i "Paladset", vi skal ha' en rigtig tøse dag, med morgenmad, shopping/ose tur i den lille by og snak, snak, snak....Og ikke mindst rundvisning i Paladset igen igen ....Jeg glæder mig :-)
Det er så skønt med fridage og stadig have weekenden tilgode..

4 kommentarer:

  1. Hej Irene,

    hvor ser det hyggeligt ud! Jeg bliver helt inspireret til at gå ind og dække et fint bord til mig selv :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  2. Lige mine ord :-) Det ser nemlig super hyggeligt ud!

    SvarSlet
  3. Skønt at have noget at glæde sig til.

    Sådan nogle stole har jeg også - de står bare afsides, fordi deres betræk er tudegrimt. Men udskæringerne er bare så smukke !!

    SvarSlet
  4. Det lyder bare så hyggeligt, og fint ser det ud..
    Jeg er sikker på at det er mere end godt at være gæst ved dit bord.

    SvarSlet