fredag den 3. september 2010

Springfyldt med....

Kender i det her?
Den ene bog mere springfyldt end den anden, med opskrifter fra alt fra A til Z, samlet gennem en menneskealder.... Og nu er mine to bedste og ældste bøger altså blevet så fyldte at de er sprængt i stykker, og nærmest ikke hænger sammen mere....MEN jeg kan altså ikke leve uden dem, de har så mange værdifulde opskrifter inden i sig at jeg må gemme dem og pleje dem så godt jeg nu kan...
Opskrifter har jeg alle vegne, i stakkevis hist og pist og rundt omkring, og om jeg nogensinde får brugt dem aner jeg ikke...Men lige pludselig står jeg måske lige og skal bruge netop DEN.
Det er så hyggeligt at klippe opskrifter ud fra blade, selvfølgelig kun de opskrifter jeg synes lyder lækre.
Jeg har altid en opskrift til hver en situation ;-)

2 kommentarer:

  1. Sådan ser mine Idémapper ud!
    Et hav af udklip, noter, gamle opskrifter, kopier osv.. Altsammen rodet rundt!

    Oprydning tiltrængt, men jeg skal bare liiiige ..... og så gør jeg det.. (måske)

    SvarSlet
  2. Åh ja, jeg kender det godt.
    Jeg hiver stadig opskrifter ud af blade jeg får af familien - men nu er forskellen bare at jeg (i hvert fald en gang imellem) får dem puttet ind i et opskriftsprogram på pcen, hvor det hele er nemt at finde igen. Og så ryger papirversionen ud bagefter.
    Det samme med opskrifter jeg finder på nettet og som jeg gerne vil prøve - de bliver også kopieret over i programmet, så slipper jeg for at gemme links og printe ud...

    SvarSlet