mandag den 22. november 2010

Mad i en fart...

Det har været en meget lang dag på arbejde i dag, mørkt da jeg gik hjemme fra og mørkt da jeg igen var hjemme.
Hele dagen har jeg haft en rædsom hovedpine fra jeg stod op og indtil for bare et par timer siden...Nu er hovedet heldigvis okay igen, men nu sidder smerterne i min ryg i stedet for...ØV
Så aftensmaden i aften skulle være nem og hurtig, men også noget som smagte godt... Derfor blev det til disse her små pizza' er som er lavet på overskårede pita brød, smurt med salsa medium sovs, rigelig med mozzarella ost og masser af frisk basilikum..Uhmmm hvor det dufter og smager...
Kaffen er også frisk lavet, så lige om et øjeblik skal det stå på sofahygge med  min gode bog og en kop dejlig kaffe...
For inden jeg ser mig om er det sengetid og tirsdag...Hold op hvor går tiden dog hurtig.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar