søndag den 21. november 2010

Og hvorfor har butikkerne nu ikke åbent i dag?

For lige nu har jeg både tid og lyst til at tage en tur på juleshopping...Ja, virkelig, jeg er faktisk kommet lidt i jule stemning og har helt lyst til at få ordnet en masse små indkøb...
Jeg er faktisk allerede begyndt med at pynte op, disse søde hvide glas fugle har fået sin plads på min troldegren i mit køkken....Og jeg må sige, at de klæder grenen og mit køkken rigtig meget...
Nå, men hvad skal jeg så bruge min søndag formiddag på? Jeg skal ha' lavet nogle lilla sukker blomster, til en kommende kage...Jeg skal ha lavet en portion tunmousse og så skal jeg ha' pakket sammen til arbejdet i morgen... Mon ikke tiden går hurtigt når først jeg kommer i gang..
Det er skønt at have weekend, og søndag morgen i fred og ro er bare fantastisk, når alt kan gå i mit tempo...
God søndag til jer alle :-)

1 kommentar:

  1. Fuglen er nydelig der den sitter og kanskje mer vinterlig enn julete. Kos deg med søndagen, det går så fort.

    SvarSlet