onsdag den 22. december 2010

Til optøning...

Jeg har lige siddet her med begge fødder godt begravet i en stor balje varmt vand, for dermed at blive tøet op efter min tur i byen.. Det er simpelthen så HUNDE KOLDT udenfor, at det er klogest at blive indendørs.
Nu er jeg færdig med alle indkøb, alle gaver,mandelgave og diverse pakke legs gaver, så nu skal der bare slappes af og julehygges, inden forberedelserne så småt går i gang i morgen.
Dejligt ikke at skulle nogen steder, at alt bare er på plads :-)
Men for pokker hvor er det altså koldt.....

1 kommentar:

  1. Ih nu ved jeg hvad vi har glemt... Mandelgave !!!!

    Nå.... skal alligevel på arb imorgen, også må jeg handle sådan en tingest ind på vejen hjem !!!

    Og JA... Det er ikke varmt, og nu hvor det er begyndt at blæse lidt.. Så er det koldt !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet