torsdag den 23. december 2010

Sneet inde....

Sneet inde er vi ikke, ikke helt, men mit første tanke da jeg stod op og dette syn mødte mig på ruden, var at vi var sneet inde. Store sne driver ligger tungt rundt omkring huset, sneen daler stille ned, men kun ganske lidt, det er selve blæsten som skaber sne driverne, og de bliver større og større...
Tænk, nu er det lige om lidt...Den 23. December, der skal koges risengrød og koges og pilles brune kartofler i dag, måske skal jeg også få lavet bare en lille portion konfekt, jeg har nemlig både marcipan og nougat....
Men bare tanken om at jeg har masser af tid og ikke behøver at skulle udenfor en dør, er jo bare skøn, og så i sådan et vejr..
Ha' en dejlig snevejrs dag derude, og pas godt på jer selv...

1 kommentar:

  1. Kære Irene, rigtig glædelig jul til dig! Ja, selv om vi er sner inde, skal det nok blive hyggeligt alligevel - der er noget fredfyldt over al den sne :-)
    Varme klem til dig!

    SvarSlet