søndag den 23. januar 2011

Håndboldt frem for alt......

Søndagen lagger mod enden, selvom sløvhed har været hoved tema i dag, har jeg trods alt nået en hel del.. Både rengøring, nyt sengetøj, bagt pizza og lavet kylling ret, pudset vinduer, vasket tøj og faktisk også nået at læse lidt i min bog, tja så må jeg sige at det trods alle odds er gået ret godt :-)
Om lidt skal der spises kylling ret i karry med ris, slappes af på sofaen med min bog og så skal der ses "Lykke", når de engang har tænkt sig at vise den.....(Jeg er ikke en af dem som er vild med håndbold) TVÆRTIMOD, derfor er det møg irriterende at de ikke sender den kl. 20 som de plejer, men når det drejer sig om sport, så kommer alt andet i anden række..øv......
 Og så var det den søndag og en ny aktiv uge venter lige om hjørnet..Puha hvor kunne jeg godt bruge bare en weekend dag mere.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar