søndag den 23. januar 2011

Retro på alle måder.....

Søndag....Stille.....Slatten....Sløv og temmelig ugidelig....
Efter en rigtig hyggelig RETRO fødselsdag i går, har jeg bare brug for at slappe af og lave ingenting.... Jeg var i går på besøg hos Mette og Thomas, Thomas havde fødselsdag og vi blev rigtig forkælet... Mette og Thomas har også en lækker web shop som forhandler de fineste Retro ting mettesofie.dk , ta' et kik forbi.
Og så er det jeg synes at det er så fantastisk at se, at de to har gennemført tanken og gjort deres eget hjem til et retro hjem også...
Selv temaet i fødselsdagen var Retro *smiler*, lækre "gammeldags" lagkager, rigtige store flotte smørbagte fødselsdags boller og kakao til...Uhmmmm
Derefter fik vi hjemme gjort kartoffelmos med en fantastisk smørmør sammenkogt oksekøds ret, lige som i "gamle" dage og så sluttede vi af med Ymerfromage...SMOVS hvor var det hele lækkert og gennemført..
Endnu en blogger var med, Tina , som jeg fik en rigtig hyggelig snak med, og jeg må sige at jeg havde en virkelig hyggelig dag.
Nu er det så allerede søndag, der skal gøres lidt rent i hytten og så skal der vel også laves lidt aftensmad på et tidspunkt.....Men ret meget andet bliver det bestemt ikke til i dag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar