fredag den 18. marts 2011

Lykken er......

LYKKEN ER
En dejlig ny lavet kop kaffe og en ostemad, det er altid det jeg længes efter hvis jeg ikke har fået noget at spise i meget lang tid :-)


Dette lille indlæg om "Lykken er", er jeg blevet inspireret af hos http://stjernestov-i-silkeregn.blogspot.com/ .
Hun har opfordret til at skrive hvad netop Lykken er for dig (ikke om mennesker), og jeg synes simpelthen at det var en kanon god ide', også fordi man derved skal lægge et link til ens eget indlæg om "lykken er" på hendes blog... Ofte finder jeg nemlig helt nye og spændende blog's ved at gå tilbage i andres kommentarer, og lige netop denne ide' er fremragende, synes jeg.
Ta' et kik på hendes blog og denne gode ide her

2 kommentarer:

  1. Kære Irene,
    Uuuuhmmmn, ved præcist, hvad du mener. En god bolle, med god dansk ost ovenpå og en kop kaffe, GUF!
    (Savner SÅ meget DANSK ost!)
    Dejlig blog du har her :-)
    Kh. Eva

    SvarSlet
  2. Ja, jeg giver dig ret, Irene - lykken er en kop kaffe og en rigtig lækker ostemad! Det er da en skøn idé Eva har fundet på med 'Lykken er' :-)
    Klem og ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet