torsdag den 17. marts 2011

Så er vi kørende....

Så er jeg igen kørende, alt virker som det skal og jeg er igen glad :-)
I de sidste dage har jeg forsømt at skrive lidt om hvad der sker her hos mig.... Ikke fordi der sker så meget, men lidt sker der vel altid..
Om ikke andet, så er vinteren vendt tilbage, det var ikke mange dage vi fik lov til at nyde foråret, men mon ikke vi lige pludselig får sommer, sådan har det tit været, vinter og vintertøj den ene dag og sommer og sol og sandaler den næste..... Gid det så snart ville komme, jeg orker ikke mere af den kulde, den sidder helt inde i mine knogler...... Som i går aftes efter fyraften, hvor jeg gik mig en tur ud over landet....Uha hvor det stormede koldt, jeg var nærmest blå i hovedet af kulde og fuldstændig vindblæst.....
Jeg er også begyndt at tvivle på om jeg nogensinde kommer ud og spille golf i år, for vejret er da godt nok imod.....
Nå, men det er torsdag i dag, om lidt skal der arbejdes og inden jeg ser mig om er det weekend igen og 5 dages fri..jubiiiiiiiiii....Bortset fra det har jeg haft en dejlig uge på arbejde. I går var jeg faktisk så glad at jeg smilede til op over begge øre efter arbejdstid...sådan skal det være :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar