tirsdag den 28. juni 2011

Sund frokost


Nu skal det være!

7 kommentarer:

  1. Den er jeg også på.

    En anelse kedeligt når børnene er hjemme på ferie :(

    SvarSlet
  2. Mega sundt :) er det en kur du er hoppet på ?

    SvarSlet
  3. Hej Frøskuffen: Ja meget kedelig, men tiltrængt :-)
    Irene

    SvarSlet
  4. Hej Mikala: Kur og kur, der skal ihvertfald ske et eller andet, NU.....
    Irene

    SvarSlet
  5. Hé he ja det kender næsten alle kvinder jo :) held og lykke ønsker jeg dig .

    SvarSlet
  6. Hej Mikala, tak skal du ha, og held og lykke selv, jeg ved jo at du også lever sundt i øjeblikket :-)
    Irene

    SvarSlet
  7. Tak tak ;) det er nu mest Jette :) jeg har lidt dårlige vaner her i den sommer her, synes det er lidt okay . Men tro mig når børnene starter så hopper jeg på løb og nupo ;)

    SvarSlet