mandag den 15. august 2011

Totalt vildt....

Bækken er nærmest ved at gå over sine breder, vandet løber med en kraftig strøm, sikkert derfor  vandet er fuldstændig mudret at se på....
Min første arbejdsdag er ovre, god men meget lang, men fri fik jeg og så kom sønnen og svigerdatteren forbi til en lille hyggelig snak og en enkelt cookie....
Vi var nu alle sammen  meget trætte efter en lang dag, så de er lige kørt hjem igen....
Snart vil jeg finde min seng, for trætheden er total, for i morgen er der endnu en arbejdsdag, og jeg skulle jo gerne være frisk :-)
Tja, nu er det atter hverdag, på godt og ondt...........

2 kommentarer:

  1. Jeg kan se I også har fået meget vand..
    Ja.. hverdagen kommer igen, og den er nu god.

    SvarSlet
  2. Ja den er nu god nok, når først man kommer i gang...
    Vand har vi fået, rigeligt, men heldigvis er vi sluppet billigt i forhold til mange andre...

    SvarSlet