søndag den 25. september 2011

Bedst og Værst.....

Øverst er vores tre "tårne" som jeg er helt vild med, de gamle grimme kæmpe store grandtræet er væk og tre fine "tårne" skyder op, tæt bevokset af grøn egefeu, jeg synes de ser rigtig fine ud...
Nederste billede tilgengæld, viser hvor der stod et kæmpe stort grimt grændtræ, som bare skulle fældes, men som har lavet et stort hul ind mod naboen, så vi ikke længere har en lukket have..
Men vi skal nok få gjort noget ved det, en dejlig busk eller to skulle nok kunne gøre det...
Alt i alt er jeg temmelig tilfreds, selvom vores have er blevet beskåret temmelig kraftigt...
MEN jeg ved jo hvor hurtig den vokser, så mon ikke den er tæt og kraftig og frodig igen til næste år, jeg håber det i hvertfald.......

2 kommentarer:

  1. Det skal nok blive rigtig fint igen -;0) som du jo selv siger så et par buske så er det groet op til næste år ;0)

    SvarSlet
  2. Jeps, det skal nok blive flot og frodigt igen :-)

    SvarSlet