søndag den 2. oktober 2011

At stå op med solen...

At stå op med solen, er netop hvad jeg har gjort i dag...
Jeg lå vågen i lang tid med smerter i hele højre side, så tilsidst gav jeg op og stod op, tog tøj på og afsted med kameraet gik det ud over "landet"...
Solen havde besluttet sig for at gøre mig følgeskab på min vej, så det blev en meget smuk morgen i fred og ro....
I mens solen kommer frem bag træerne, nyder jeg de smukke "billeder" omkring mig...
Køerne som græsser, fuglene på de ny pløjede marker og 3 rådyr som er ude at løbe deres morgen tur... Sådan "billeder" giver ro i sjælen, og nu er kaffen klar.....

4 kommentarer:

  1. Smukke efterårsbilleder, Irene :-)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder !!!

    Rigtig god søndag.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Mange tak skal du ha', Liselotte :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak Marianne, jeg håber også du havde en god weekend :-)
    Knus Irene

    SvarSlet