søndag den 2. oktober 2011

På farten.....

Hele søndagen har jeg været på farten.... Først min morgentur med solen, så kørte vi til Karrebæksminde, hvor jeg skulle se på noget tøj...(fandt desværre ikke en s...) Men vi fik da købt noget lækkert fisk med hjem.... Efter frokost kørte vi i Centeret, hvor jeg skulle gøre endnu et forsøg på at finde det tøj jeg havde i tankerne... Men alt hvad jeg kom hjem med efter 3½ time var en flaske kildevand.........Hjemturen gik jeg over "landet", selv samme tur som i morges.....
Nu har jeg så lige 100 ting som skal ordnes her hjemme...Jordbær som skal plantes, grand som skal lægges ud omkring de udsatte planter.. Oprydning i haven.. Boller der skal bages.. Opvaskermaskine som skal tømmes osv. osv......Og det var så lige den weekend...Hvor pokker blev den af?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar