tirsdag den 22. november 2011

Der er en mening med alt....

Endnu en meget mørk morgen, det er totalt sort udenfor og temmelig koldt.... Men vi er jo også snart fremme ved 1. December, og indtil nu har Hr. Frost vist sig fra sin lune side....
Hvordan mon vinteren bliver i år?
Jeg prøver at få styr på alle mine gøremål, nogle gange fylder alt det man skal bare dobbelt inde i hovedet og virker temmelig uoverskueligt....Jeg ved, jeg nok skal nå det hele, men tid er der simpelthen for lidt af når jeg også gerne vil nå at slappe lidt af.....

Jeg har 2 fridage tilbage inden jul, eller det er vist for meget sagt, den første fridag har jeg en medarbejdersamtale fra morgenstunden, dernæst et kontrol check af mit ben efter min årknude operation for 3 måneder siden.....
Den næste fridag har jeg et special læge besøg helt i Slagelse, så der går det meste af dagen med det, og så er det jul..... Første søndag i advent er snart, juletræ med lyskæde skal frem udenfor, dermed også oprydning og hengemning af potter osv. som ikke tåler frosten, tja det burde jeg ha' gjort for længe siden, men bedre sent end aldrig.....
Weekenden vi kommer til står i drømmenes tegn. Bedsteveninden åbner endelig sit verdensfirma, hendes drøm går i opfyldelse og jeg glæder mig på hendes vegne.

Livet er fyldt med alverdens små forhindringer, der skal til tider hoppes højt for at komme over eller igennem, men jeg tror på skæbnen, der er en grund til alt her i livet, uanset om det er godt eller skidt, så tror jeg at der er en mening med alt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar