tirsdag den 22. november 2011

Så meget......

Jeg har nået så meget i dag, fået sat en masse "flueben" på min "to do" liste, og alligevel er jeg bagud, men ikke så meget som da dagen startede..
Om lidt skal jeg i gang med at lave mad, ganske almindelig kedelig dansk hverdags mad, panerede rødspættefiler med pande stegte kartofler, kold creme fraiche sovs og gulerødder og ærter til, men om ikke andet....Det er mad, og endda hjemmelavet....... Det er snart længe siden jeg sidst har lavet "rigtig" mad i mit køkken, så det bliver et skønt måltid, selvom det er helt almindelig kedeligt.......
Og så har jeg tænkt mig at slappe lidt af, jeg synes jeg trænger til det, jeg er ikke helt "kommet" mig over sidste uges hårde arbejde endnu...... Så når maden er spist ved 20 tiden, står den på afslapning i sofaen med stængerne oppe.....
God aften alle sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Kære Irene.
    Tusind tak for de smukke kræmmerhuse.
    Jeg blev så glad lang ind i hjertet.
    Sender et lille Personligt brev inden jul.

    SvarSlet
  2. Velbekom, og jeg vil glæde mig :-)
    Knus Irene

    SvarSlet