tirsdag den 1. november 2011

Tanker fra morgenstunden....

(Billedet er ikke fra i dag men jeg synes det fortjener en plads)

1. November 2011, hvor tiden dog går... Om bare en måned starter vi på julemåneden, og den ved vi alle hvor hurtig går.....Snart er det 2012....
Men inden da, har min blog 3 års fødselsdag, det har den mandag den 7. November og det skal selvfølgelig fejres sammen med alle jer som læser med...
Så i løbet af de næste dage vil der komme et Link på min blog om en fødselsdags give away, som så vil blive udtrukket Mandag den 7. November...
Tænk at min blog har været i "luften" i hele 3 år, det havde jeg aldrig regnet med da jeg startede, men sådan kan det gå og man kan nemt lade sig rive med.....
At blogge er en livstil, ingen tvivl om det....
Og jeg Ælsker det........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar