søndag den 30. december 2012

Udsalg i to størrelser....

Jeg har lige været på Udsalg og kom hjem med 0 og en prut.......
Udsalg er ikke andet end en gang opblæst fis, hvor butikkerne kommer af med alt deres lort....
Og så er Udsalg lige med to størrelser, størrelse smal og størrelse sæk.......
Det hele er tynde gennemsigtige bluser og kjoler i tyndt chiffon stof som man alligevel ikke kan bruge i sin hverdag, kedelige bluser i mærkelige former, jakker som aldrig kan bruges af andre end størrelse 34.
Bukser som ikke siger mig et hak, tøj i mærkelige farver og lavsige kvaliteter..... Det er kraftedermagme den mest kedelige mode der findes i butikkerne i øjeblikket, også selvom det meste var til halv pris........
Tja....det var sgu en kedelig omgang må jeg sige, men så brugte jeg da ingen penge om ikke andet.......

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Stakkels pus da. Du lyder ordentlig sur da.
    Hvis jeg nu siger at jeg har fundet en masse spænende, hvad siger det så dig : D

    VH Hanne

    SvarSlet
  2. Smil ja nu er det svært at finde rigtig butikker i Næstved, som ikke har tøj til de helt unge. Jeg var så heldig at være på jagt i centret og finde nogle bukser, og en bluse fra Bahne som bare er rigtig fin....Håber du og din familie får en rigtig godt nytår. kh Louise

    SvarSlet