torsdag den 5. marts 2009

GYS, SKOVTUR OG RØDVIN......

Det var en stormfuld skovtur jeg var på i aften, i et rask tempo krydsede vi skoven og gik en smule forkert, turen blev lidt længere men også en del sjovere, over alle de skrækkelige historier om hvor vi mon ville havne henne ;-) Min gå/snakke veninde følger mig nok aldrig blindt mere...hahahaha
Ja faktisk var det temmelig uhyggeligt, se bare på disse to billeder, vi er nærmest midt i en ægte gyser*SMIL*

Uhuhuhuhu.....gys, skræk og rædsel....



Nej, faktisk var det en rigtig hyggelig tur, vi fik som altid drøftet verdens situationen og det er jo altid et lyspunkt. Jeg elsker at snakke og diskutere, og mit humør stiger altid i grader efter sådan en dejlig tur.


Ja, hvem mon har skiftet tøj her ude i ingenting, pudsigt billede....Hvad laver alle disse bøjler dog her midt ude i skoven???????
Men til sidst fandt vi atter hjem, skoven endte pludselig ved en vej og hjem kom vi...
Der hjemme ventede min søde mand med rødvin og dejlig mad, og hele huset fuld af store drenge som hyggede sig med spil, lektier og tv. Jeg er lykkelig, og i morgen er det fredag og veninde dag, og jeg GLÆDER mig.




2 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en hel særlig god dag.. Walk and talk holder jeg også meget af, det er som munden løber, mens benene går..
    Huset fyld at store drenge, det skal nydes i fulde drag... Hav en dejlig aften.. Knus fra Ærø

    SvarSlet
  2. Hej:)
    Det lyder, som den perfekte dag. Veninde, snak, mand som servicerer;), glade børn, god mad og rødvin... ja, så kan man vist heller ikke forlange mere af livet.
    God fredag til dig.
    Jeg er også på vej ud til en veninde til en omgang dans, walk and talk:)
    Kh Hanne

    SvarSlet