fredag den 6. marts 2009

Rødvin igen.......

Ja det lyder som om jeg ikke laver andet end at drikke rødvin, og det gør jeg heller ikke....Hahahaha...Pjat, det gør jeg jo ikke hele tiden, men jeg er livsnyder og det kan man jo også godt være en tirsdag og torsdag, som en fredag og lørdag... Så jeg nyder mit liv og et godt glas rødvin til min hjemmelavede pizza, som smagte skønt og var hot (chili). Senere i aften skal vi ha en kop varm cacao med vanille is i...uhmmmmmm..og se X-Faktor. Der er ikke et øje tørt.....*SMIL*
Reklamerne er også kommet, og de første er allerede kikket, jeg elsker reklamer.
Selvom det er YT at elske reklamer, så gør jeg altid et stort nummer ud af det....Reklamer er IN her i vores hjem.....hahahahhaa
Men nu skal der snart ses X-Faktor, sofaen kalder og der skal rå hygges så det basker, livet er skønt :-)
Hvad med jer der ude i blog land, er reklamer YT?

3 kommentarer:

  1. Hej hej

    Her kikkes reklamerne også igennem med glæde. Men jeg er jo også jyde... og vi skulle vist være dem, som gør mest i det;)
    Uhmm - den pizza ser lækker ud. Den skriger jo nærmest efter rødvin.
    Her fordrives tiden... også indtil X-factor.
    Kh Hanne

    SvarSlet
  2. Sikke i nyder livet hjemme hos jer:)
    Jeg kigger også reklamerne, sæt nu jeg gik glip af noget, haha! Vores madplan bliver ofte lavet efter ugens tilbud...

    SvarSlet
  3. Lækker pizza, og rødvin hører sig jo til, jeg har drukket mange glas rødvin i mit liv og nydt det, men her på det seneste drikker jeg måske et glas hvidvin eller rose eller cremant eller en snaps. :-))
    Jeg elsker også reklamer men her får vi kun Superbrugsen, Netto og dem med landbrugs maskiner.
    Sidder og venter på X

    SvarSlet