mandag den 16. marts 2009

Temmelig meget.....

Sikke smuk blomst. Billederne er fra i går, i dag er jeg nemlig ikke faldet over et eneste motiv som kan leve op til de billeder der er her fra i går.
Temmelig pudsigt billede......
Temmelig slidt......


Temmelig hullet........


Temmelig forfaldent.....Men også meget stemningsfuldt og smukt, på sin helt egen måde. Billedet fortæller sin egen lille historie.
Dagen i dag har været lang, jeg har været træt og nu er det aftensmaden som skal i gang, vi skal ha fisk i dag, ikke så ringe enda......
Og så bliver det tv'et som bliver min redning i aften, flyde på sofaen og bare slappe af....Jeg glæder mig temmelig meget :-)




4 kommentarer:

  1. God fornøjelse på sofaen. Jeg tror, at jeg følge dit eksempel;)
    Hilsner fra Hanne

    SvarSlet
  2. Jeg elsker dine billeder... Du er fantastisk til at finde motiver og til at fange nu`et...:-)
    Jeg får sindsyg meget lyst til at tage mit kamera og gå ud i verden... Men jeg må begrænse mig -GG- Med alt det jeg gerne VIL nå... Alt det jeg SKAL nå, alt det jeg nok ikke skal nå... men alligevel når...-GG- Så er det nok bedst at begrænse mig en smugle...-SS-
    Jeg "nøjes" med at nyde dine billeder ;-)

    SvarSlet
  3. Temmelig mange gode billeder, med skæve motiver, det kan jeg lide...

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogle skønne billeder du fik taget ude ved Basnæs. Et sted der ikke er mange der ved eksisterer. Knus. Finn

    SvarSlet