søndag den 3. maj 2009

Gummistøvle dans ;-)

Søndag morgen, det er lidt køliger end det plejer og der hænger store sorte skyer hen over husenes tage, men vi trænger til regn, haven sukker nærmest efter vand, og i dag må det gerne regne, jeg skal alligevel sidde her inde og hygge mig med mine sukker blomster. I mens nyder jeg min fine buket som jeg fik den anden dag, det er lige mine farver...Hvid og grøn , smukkere kan det ikke være.
Den anden dag var jeg i og tog de her billeder. Skoven når den lige er sprunget ud er vældig smuk. Og at komme i skoven hele året er også noget helt særligt, for alle tider på året er smukke i skoven, og sjovt er det at følge den udvikling der sker.
Grønt og fint.....


De første ny udsprungende bøge blade, smukke og sprøde ser de ud, og når solen så skinner i de fine blade er de uimodståelig.

En rigtig god søndag til alle i blog land, lad os i fælleskab nyde den længe lovede regn som snart vil dække hele landet.




2 kommentarer:

  1. Rundt og rund går dansen..
    Hvad er det for noget dril med ens billeder, eller det mig der skal have pudset brillerne. :-)))

    SvarSlet
  2. Nej nej, dine briller fejler vist ikke noget.Du har helt ret, de 2 billeder ligner hinanden, men de er forskellige, men det var en svipser i farten :-) *SMIL*

    SvarSlet