søndag den 1. november 2009

STEMNINGS BILLEDER FRA I GÅR :-)

Smukke roser i deres sidste levetid......
Efterårs farver ud over marken.....

Træernes gyldne skær mod solens sidste stråler.....

Hist hvor vejen slår en bugt.......

Og dagens sidste vandhul, hul nr. 9 på golfbanen....blop sagde det...SMIL...
Nu er weekenden snart ovre, jeg synes lige den er blevet skudt i gang, tiden løber bare af sted og jeg når slat ikke det ½ af hvad jeg skulle...Men pyt, jeg har fået slappet af i denne weekend og købt en masse små ting, så som juleindpaknings papir osv.
Om et par timer går jeg op til sønnen og svigerdatteren, de har nemlig inviteret på æbleskiver og forbrydelsen, og hvem siger dog nej til det.....
Fortsat god søndag til jer alle som læste med :-)

2 kommentarer:

  1. Vores weekend er også blevet væk. Dejlig du har fået slappet af - vi har knoklet for at blive færdige med køkkenet.

    Nu skal de sidste søndags ting overstås og så skal der slappes lidt af inden hverdagen starter for alvor herhjemme.

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  2. God kveld, Irene :) Og tusen takk for koselig besøk i kveld :)

    Duuu, disse bildene dine var utrolig flotte! Tenk at rosen er sååå vakker enda - en siste rest av sommeren som var.

    John og jeg elsker å farte rundt på fototur sammen - på jakt etter gode motiver. Vi liker å kjøre bil, og jeg skal love deg vi legger bak oss tusenvis av mil i løpet av ett år. Som sagt håper vi på at vi får tid til å ta turen til København før jul, med kameraer, selvsagt :)

    Har skjønt at Skjælland også er utrolig vakkert, så kanskje vi tar med oss kameraene dit til sommeren. Har snakket om Danmark, da.

    Ha en god natt, Irene - og en finfin uke :) Klem fra nabolandet :)

    SvarSlet