torsdag den 23. december 2010

Bedste køb - Ever.....

Mine store tunge støvler som bestemt ikke er kønne, er trods alle odds i mod sig, mit bedste køb,  ever...
De er så varme at gå med, selv i denne kulde og frost vi har i øjeblikket, så betyder det ikke så meget de er mega tunge og ikke særlig kønne...
Tænk at ha' levet i 42 år uden gode vinterstøvler og vinterjakke......... Sidste år blev jeg formodentlig voksen, og fik endelig købt støvlerne her (på billedet) og en super dejlig varm jakke, som heller ikke er specielt køn, men meget varm... Nu mangler jeg kun nogle lækre varme vanter, så er jeg vist godt kørende på mine gamle dage..*SMILER*, for snart er jeg jo også et år ældre...puha...det kunne jeg godt være foruden.....
Massevis af sne i kæmpe driver overalt....Min have dør er totalt sneet inde.... Godt vi kan komme ud den anden vej...
Har lige været i Netto for allersidste gang inden jul, havde selvfølgelig glemt at købe køkkenruller.....
Hmmm....det blev så til lidt mere end bare køkkenruller...Der røg lige en enkelt gave mere i indkøbsvognen ;-) Men nu er det også slut........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar