torsdag den 23. december 2010

Jeg er i glimrende selskab..

Med mig selv og Matador på DVD, det høre sig ligesom til,ikk?
Jeg kunne sikkert lave en masse konfekt, bage flere småkager, pudse sølvtøjet eller så mange andre praktiske ting...
Men ved i hvad, det vil jeg lade alle jer andre bloggere om, det gør i til kryds og stjerne, så i stedet for vil jeg slænge mig i sofaen, sætte endnu et afsnit af Matador på og bare lade mig føre til Korsbæk i godt selskab med alle Korsbæks dejlige beboere... Er der noget så hyggeligt som Matador på en lillejuleaften i juletræets skær, i mens sneen ligger i kæmpe store driver derude i kulden og iskrystallerne danner fine mønstre på mine vinduer, nej vel.....
Glædelig jul til jer alle sammen :-)

3 kommentarer:

  1. Du har ret - der er ikke noget så skønt som Matador. Jeg er også igang med serien på DVD og jeg ELSKER det !!! Fortsat god fornøjelse !!!

    SvarSlet
  2. Ih, Matador er altså bare det bedste! Jeg ser den nok en gang om året, og er lige vild med den hver gang :o)

    SvarSlet
  3. Matador er bare top 100, jeg elsker den serie og glæder mig til at skulle se de sidste afsnit her i juledagene.
    Knus Irene

    SvarSlet